Каталог товарів
Клієнту
Мова:
+38063657-51-05
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Cube сенсорні екрани

Сортування:
Alldo Cube iPlay 7T тачскрин, сенсор для планшета
Код товару: 1872789967
В наявності
0
171 грн
0
267 грн
0
267 грн
0
220 грн
HY070FC0449 тачскрин, сенсор для планшета
Код товару: 1872850730
В наявності
0
171 грн
ZHYCTP-702167A тачскрин, сенсор для планшета
Код товару: 1872865054
В наявності
0
171 грн
0
174 грн
0
114 грн
Тачскрін, сенсор Cube T10 для планшета
Код товару: 701202423
В наявності
0
220 грн
Тачскрін, сенсор Cube U27GT Talk8H для планшета
Код товару: 652662654
В наявності
0
219 грн
Тачскрін, сенсор CUBE U33GT Super Edition для планшета
Код товару: 544282018
В наявності
0
156 грн

Cube сенсор (тачскрін) панель сенсорного екрана, скло ємнісного типу для ремонту планшета, заміни. Перевірена якість запасних частин у компанії X-touch.

Сенсорний екран, тачскрін Cube - це пристрій введення інформації, який реагує на дотик пальців або стилус. Сенсор дозволяє користувачеві керувати планшетом, натискаючи на вибрані області екрана.

Тачскрін (сенсор) бувають декількох типів: резистивні, ємнісні.


Чому виникають проблеми з роботою тачскріну у планшетів Cube.

Проблеми з роботою тачскріну сенсора на планшетах можуть виникати з різних причин, деякі з них:

  • Фізичні, механічні пошкодження: тріщини або подряпини на екрані, спричинені недбалим поводженням з планшетом, можуть порушити роботу сенсора.
  • Забруднення: бруд, жир, потрапляння вологи (рідини), порушують працездатність, заважають правильному розпізнаванню торкання.
  • Програмні збої, віруси: помилки в операційній системі або програмах можуть викликати некоректну роботу сенсора в основному на операційній системі Windows.

  • Електромагнітні перешкоди: зовнішні джерела живлення та кабелі, не оснащені захистом або феритовими кільцями, можуть впливати на роботу сенсора, що призводить до мимовільного натискання.


Якщо сенсор на планшеті Cube не працює, що робити?

Якщо сенсор на планшеті перестав працювати, спробуйте кілька запропонованих порад, які, можливо, Вам допоможуть:

  • Перезавантаження пристрою: іноді просте перезавантаження може розв'язувати проблему.
  • Механічна чистка екрана: переконайтеся, що екран чистий від бруду або жиру.
  • Перевірка захисної плівки або чохла: іноді захисні плівки або чохли можуть заважати роботі сенсорного скла.
  • Оновлення програмного забезпечення: Переконайтеся, що на пристрої наразі не активна програма калібрування екрана або його перевірки.
  • Режим безпечного режиму: запустіть пристрій у безпечному режимі, щоб перевірити, чи не проблема.

  • Скидання налаштувань: якщо жодна з перелічених вище порад не допомагає, можна спробувати "скинути" пристрій до заводських налаштувань, але перед цим обов'язково збережіть цінні для Вас дані на резервному пристрої зберігання.

Якщо після виконання цих рекомендацій сенсор все ще не працює, можливо, проблема пов'язана із системною платою пристрою або пошкодженням сенсора (тачскрін). У такому випадку краще звернутися до нашого магазину або сервісного центру "X-touch" для діагностики та ремонту.

У нашому магазині ви зможете придбати новий сенсорний екран за найвигіднішою ціною. Заміна сенсора планшета Cube відбудеться прямо на місці. Ви просто трохи почекайте, насолоджуючись чашкою кави. Крім того, у нашому інтернет-магазині ви можете купити запасні частини, аксесуари для планшета та інші деталі з доставленням. Надсилання запчастин здійснюється в будь-яке місто України, перевізниками Укрпошта, Нова Пошта, Міст експрес. Ви можете виконати ремонт планшета, замінити потрібну деталь самостійно, використовуючи наш склад запчастин.


Замовлення та отримання сенсора Cube на що звернути увагу?

Перед замовленням сенсорного скла екрана потрібно знати:

  • Точна назва пристрою (інформаційна табличка на коробці) або в настройках планшета "Про пристрій".
  • Заводський номер  шлейфу сенсора.
  • Розміри сенсорної панелі.
  • Положення фронтальної камери лицьової частини планшета, або зробити фотографію загального вигляду планшета.
  • Можливо знадобиться фотографія шлейфу сенсора з обох боків.


Після отримання сенсорного екрана Grown обов'язково:

  • Провести візуальний огляд у пункті отримання.
  • Здійснити перевірку на пристрої по можливості на поштовому відділенні.

  • Здійснити повну ретельну перевірку на працездатність тачскріну шляхом перевірки на відсутність неробочих зон та помилкових спрацьовувань, без зняття заводських захисних плівок та пломб.

Якщо ви раніше не перевіряли сенсор для планшетів Cube або це ваш перший досвід, рекомендуємо проконсультуватися з нашими менеджерами. Ми завжди будемо раді допомогти вам.

+38(063)6575105
+38(066)4932294 (Telegram)
+38(096)6474413 (Viber)


Розгорнути