Які умови оплати та замовлення запасних частин та аксесуарів в інтернет-магазині X-Touch ?
Для зручності замовників в нашому інтернет-магазині "X-Touch" є два способи оплати:
- Після оплата - оплата при отриманні замовленого товару (зворотна пересилка грошей + доставлення оплачуються додатково відповідно тарифам Перевізника)
- Оплата на розрахунковий рахунок за реквізитами в форматі IBAN. Можлива на нашому сайті через застосунок в телефоні або в будь-якому відділенні банку (терміналі).
Менеджер нашого інтернет-магазину запчастини та комплектуючи для планшетів відправляють Вам реквізити на е-мейл або інший месенджер. Після оплати достатньо прислати фото квитанцій, де видно дату та час оплати.
Оплата за доставлення товару та післяплата відбувається в відділені при отриманні покупцем. Доставлення та пакування в ціну товару не входять!
Хочу зробити замовлення в Вашем інтернет-магазині. В термін якого часу буде відправлено?
Ми розуміємо, що час - Коштовний ресурс. При умові замовлення любої запасної частини з нашого асортименту, в магазині "Х-Тач" до 16:00, передача кур'єрській службі відбувається в день замовлення. Як тільки перевізник сформує транспортувальні документи, Ви отримаєте ТТН, та зможете контролювати місце знаходження відправлення самостійно.
З якими перевізниками ви працюєте? Є кур'єрське доставлення?
Для Вашої зручності ми відправляємо: Укрпоштою, Meest Пошта, Новою Поштою по Україні або за ее Переділами.
Кур'єрське доставлення можливо оформити в зручний для Вас час та місце за тарифами й можливостями Перевізника.
Запчастина потрібна терміново, дитина не може вчитися онлайн, як швидко мені доставити замовлення?
Наш інтернет-магазин запчастин до мобільних пристроїв сформує та віддасть відправлення перевізнику в день формування замовлення, якщо він був оброблений менеджером до 16:00. У кожного перевізника свої умови доставлення відправлень, но можливо приблизно зорієнтувати що:
- УкрПошта доставляє до 6 робочих діб.
- Нова Пошта до 3 робочих діб, залежно від типа населеного пункту.
- Meest Пошта доставить на протязі до 7 робочих діб.
Виходячи з інформацій у горі рекомендуємо послуги Нової Пошти, но ціна доставлення сама велика з усіх. Ми не можемо гарантувати вчасне доставлення, та не несемо відповідальності за перевезення вантажу. Переваги не тільки в термінах, а і в якості. Навіть за кордон запасні частини відправлені нами доставляються цілими без пошкоджень.
Звертаємо вашу увагу - огляд товару на відділені перед сплатою обов'язковий! У випадку створення спірних питань по товару, доставленні, пакуванні. Не обходимо не виходячи з відділення зателефонувати НАМ. Ми зробимо все можливе для розв'язання питання.
Повернення або обмін товару ?
У відповідності с ст. 8, 9 Закону України N 1023-XII «О захисте прав споживачів» повернення// обмін товару можливий упродовж 14 діб з моменту придбання товару, якщо збережено товарний вид, споживчі властивості, пломби та ярлики. Послуги пересилання за повернення товару оплачуються покупцем. Можливо скористатися функцією "Легке Повернення" (нова пошта).
Якщо повернення товару здійснюється через неналежний стан, якість з вини виробника, то послуги пересилання оплачуються продавцем. Ви повинні сповістити нас про такий випадок, миттєво. Ми повідомимо вас про отримання повернення. Протягом 2 робочих днів, після цього буде повернуто кошти чи надіслано аналогічний товар.
Залишились питання? - Дзвоніть чи пиши нам на номери, вказані нижче.
Контактні дані:
E-mail: xtouch.ua@gmail.com
+38063 657-51-05
+38066 493-22-94 (Telegram)
+38096 647-44-13 (Viber)