Каталог товарів
Клієнту
Мова:
+38063657-51-05
0 0
Каталог
Головна
Закладки
0
Порівняти
0
Контакти

Assistant сенсорні екрани

Сортування:
Assistant AP-115G TAURUS сенсор, тачскрін до планшета
Код товару: TB82501B
В наявності
0
186 грн
0
165 грн
0
233 грн
Assistant AP-107G тачскрин, сенсор для планшета
Код товару: 412812204
В наявності
0
257 грн
0
205 грн
0
205 грн
0
203 грн
0
124 грн
0
124 грн
0
107 грн
0
107 грн
0
104 грн
0
104 грн
ASSISTANT AP-753G сенсор, тачскрин чорного кольору
Код товару: 595702464
В наявності
0
110 грн
Assistant AP-755G тачскрин, сенсор для планшета
Код товару: 643043326
В наявності
0
110 грн
0
111 грн
0
101 грн
Сенсор / тачскрін Assistant AP-102 для планшета
Код товару: 491208199
В наявності
0
216 грн
0
116 грн
0
116 грн
0
102 грн
0
89 грн
Тачскрін, сенсор Assistant AP-712 для планшета
Код товару: 574643415
В наявності
0
103 грн
Тачскрін, сенсор Assistant AP-712B Fun для планшета
Код товару: 412811750
В наявності
0
109 грн

Assistant сенсор (тачскрін) панель сенсорного екрана, скло ємнісного типу для ремонту планшета, заміни. Перевірена якість запасних частин у компанії X-touch.

Сенсорний екран, тачскрін Assistant - це пристрій введення інформації, який реагує на дотик пальців або стилус. Сенсор дозволяє користувачеві керувати планшетом, натискаючи на вибрані області екрана.

Тачскрін (сенсор) бувають декількох типів: резистивні, ємнісні.


Чому виникають проблеми з роботою тачскріну у планшетів Assistant.

Проблеми з роботою тачскріну на планшетах можуть виникати з різних причин, деякі з них:

  • Фізичні, механічні пошкодження: тріщини або подряпини на екрані, спричинені недбалим поводженням з планшетом, можуть порушити роботу сенсора.
  • Забруднення: бруд, жир, потрапляння вологи (рідини), порушують працездатність, заважають правильному розпізнаванню торкання.
  • Програмні збої, віруси: помилки в операційній системі або програмах можуть викликати некоректну роботу сенсора в основному на операційній системі Windows.

  • Електромагнітні перешкоди: зовнішні джерела живлення та кабелі, не оснащені захистом або феритовими кільцями, можуть впливати на роботу сенсора, що призводить до мимовільного натискання.


Якщо сенсор на планшеті Assistant не працює, що робити?

Якщо сенсор на планшеті перестав працювати, спробуйте кілька запропонованих порад, які, можливо, Вам допоможуть:

  • Перезавантаження пристрою: іноді просте перезавантаження може розв'язувати проблему.
  • Механічна чистка екрана: переконайтеся, що екран чистий від бруду або жиру.
  • Перевірка захисної плівки або чохла: іноді захисні плівки або чохли можуть заважати роботі сенсорного скла.
  • Оновлення програмного забезпечення: Переконайтеся, що на пристрої наразі не активна програма калібрування екрана або його перевірки.
  • Режим безпечного режиму: запустіть пристрій у безпечному режимі, щоб перевірити, чи не проблема.

  • Скидання налаштувань: якщо жодна з перелічених вище порад не допомагає, можна спробувати "скинути" пристрій до заводських налаштувань, але перед цим обов'язково збережіть цінні для Вас дані на резервному пристрої зберігання.

Якщо після виконання цих рекомендацій сенсор все ще не працює, можливо, проблема пов'язана із системною платою пристрою або пошкодженням сенсора (тачскрін). У такому випадку краще звернутися до нашого магазину або сервісного центру "X-touch" для діагностики та ремонту.

У нашому магазині ви зможете придбати новий сенсорний екран за найвигіднішою ціною. Заміна сенсора планшета Assistant відбудеться прямо на місці. Ви просто трохи почекайте, насолоджуючись чашкою кави. Крім того, у нашому інтернет-магазині ви можете купити запасні частини, аксесуари для планшета та інші деталі з доставленням. Надсилання запчастин здійснюється в будь-яке місто України, перевізниками Укрпошта, Нова Пошта, Міст експрес. Ви можете виконати ремонт планшета, замінити потрібну деталь самостійно, використовуючи наш склад запчастин.


Замовлення та отримання сенсора Assistant на що звернути увагу?

Перед замовленням сенсорного скла екрана потрібно знати:

  • Точна назва пристрою (інформаційна табличка на коробці) або в настройках планшета "Про пристрій".
  • Заводський номер  шлейфу сенсора.
  • Розміри сенсорної панелі.
  • Положення фронтальної камери лицьової частини планшета, або зробити фотографію загального вигляду планшета.
  • Можливо знадобиться фотографія шлейфу сенсора з обох боків.


Після отримання сенсорного екрана Assistant обов'язково:

  • Провести візуальний огляд у пункті отримання.
  • Здійснити перевірку на пристрої по можливості на поштовому відділенні.

  • Здійснити повну ретельну перевірку на працездатність тачскріну шляхом перевірки на відсутність неробочих зон та помилкових спрацьовувань, без зняття заводських захисних плівок та пломб.

Якщо ви раніше не перевіряли сенсор для планшетів Assistant або це ваш перший досвід, рекомендуємо проконсультуватися з нашими менеджерами. Ми завжди будемо раді допомогти вам.

+38(063)6575105
+38(066)4932294 (Telegram)
+38(096)6474413 (Viber)



Розгорнути